29 жовтня відбулося засідання шкільної студії молодого вчителя (керівник І.Р.Галько). Студія молодого вчителя поєднує дві форми роботи з молодими вчителями: є школа адаптації молодого вчителя (1 рік роботи) та школа майстерності молодих вчителів (2-4 рік роботи). Метою школи адаптації вчителя є надання допомоги у розв’язанні першочергових проблем щодо методики викладання, планування своєї практичної діяльності, організації роботи з шкільною документацією, сприяння професійному становленню молодого педагога, формування потреби у безперервному навчанні.
Основним же завданням школи майстерності молодого вчителя є удосконалення процесу формування основних професійних якостей, вироблення власного стилю роботи, розвиток фахової майстерності. Якщо у перший рік роботи молоді вчителі працюють у школі адаптації за єдиною програмою, незалежно від фаху, рівня підготовки у ВНЗ, то в школі майстерності їх навчання диференційоване відповідно до вищеназваних факторів. Із талановитими педагогами робота направлена на дальший розвиток їх здібностей і формування творчого потенціалу.
Засідання студії мало практичне спрямуваня. В його основі – теоретична психолого-педагогічна база, цікаві дослідження про розуміння молодими вчителями свого завдання, їх бачення себе у шкільній діяльності, виявлення труднощів, які можуть виникати у молодого педагога в конкретній ситуації на уроці, у спілкуванні з учнями, їх батьками тощо. Треба відзначити, що нинішні молоді спеціалісти активні, творчі, прагнуть в усьому бути попереду, прагнуть внести свій молодий запал у доручену справу. |