Одна з найгостріших людських потреб - це бути захищеним у правовому плані. свої права та обов’язки допомагає дітям школа через впровадження пропедевтичного курсу «Вчимося бути громадянами», через вивчення практичного курсу правознавства. Однак тільки на уроках правознавства, якими б продуктивними вони не були, повноцінно формувати основи громадської свідомості, законослухняності неможливо. Тільки поєднуючи різні методи і форми роботи, можна піднести правову освіту на чільне місце серед виховної роботи в школі, а це розробка і реалізація учнівських проектів; інтерактивні форми роботи: дискусії, рольові та ділові ігри, тренінги, брейн-ринги, робота учнівського самоврядування та класних керівників. Значну роль в попереджені правопорушень, формуванні правових знань відігріють також психолог та соціальний педагог.
9 листопада у нашій школі відбувся правовий брейн-ринг між учнями 11 класів. В ході брейн-рингу для учнів класним керівником було підготовлено ряд питань, що стосуються правової тематики. За ходом змагань спостерігало журі у складі: директора школи, заступника директора з виховної роботи, педагога-організатора та психолога. Брейн-ринг проходив дуже динамічно та цікаво. Радувало те, що учні добре відповідали на запитання. Попереду в одинадцятикласників самостійне життя, в якому буде безліч ситуацій коли треба вирішувати різні проблеми і питання. Дуже хочеться вчителям підготувати їх до такого складного періоду в якому знання своїх прав та обов’язків є вагомою перевагою. Тому завершили ми свою зустріч словами Григорія Сковороди, який писав «Не той дурний, хто не знає … але той, хто знати не хоче». |