Ми живемо в епоху величезного впливу науково-технічного прогресу практично на всі сфери людської діяльності. Ледве встигають появитись нові технології, як вони стають застарілими, і їх замінюють ще новіші. Тому, щоб бути конкурентоздатним у своїй галузі, кожний фахівець повинен досконало володіти сучасними інформаційними та комунікативними технологіями. Значення шкільного курсу інформатики, у якому учні вивчають основні принципи та ознайомлюються з сучасними напрямками розвитку цих технологій, з кожним роком зростає.
Одним з важливих засобів зацікавлення учнів навчанням є проведення різного роду змагань.
Одним з таких змагань є конкурс «Бобер» основним завданням якого є – розробка та узгодження завдань з метою підвищення комп’ютерної грамотності дітей, ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними технологіями, комп’ютерною технікою та літературою.
13-14 листопада 2017 року вчителями інформатики Топольницькою О.Я. і Ковпак Н.П. було проведено десятий конкурс «Бобер» у нашій школі. У ньому брали участь учні 3-8 класів. Форма проведення цього конкурсу подібна до аналогічних конкурсів з математики і фізики «Кенгуру» та «Левеня». Основна відмінність - всі завдання учні виконували на комп’ютері. |