Однією з перспективних технологій навчання стає так звана кейс-технологія (case- study). Ця технологія являє собою синтез проблемного навчання, інформаційно-комунікативних технологій та методу проектів. Кейс-уроки – це інноваційний підхід у навчанні, тому що саме таким чином вирішується головна проблема поєднання теорії з практикою і знання з компетенціями. Головне призначення кейс-технологій – розвивати здатність опрацьовувати різні проблеми і знаходити їх рішення, іншими словами навчитися працювати з інформацією. Вчитель історії Ірина Романівна Галько вважає цю технологію, однією з найефективніших у вивченні історії, бо працюючи над створенням кейсу учні не лише розширюють обсяг вивченої інформації, працюють з документами, історичними джерелами, дослідженнями з даної тематики, поетапно створюючи частини кейсу - формують власне бачення і розуміння історичного явища, вчаться презентувати свої кейси, опонувати і переконувати на основі аргументів. Ірина Романівна переконана, що важлива тема з історії України "Рух Опору. УПА" є особливо доречною для використання методу кейсів. Робота над кейсами вимагала чималої аналітичної роботи десятикласників, а результати стали цікавими і викликали жваве обговорення. |