Про підготовку та проведення комплексного самооцінювання за чотирма напрямками 
|
Сьогодні завершився тиждень іноземних мов, учні 7-A та 7-Б класу взяли участь у брейн-рингу «Найрозумніший». Школярі ознайомилися з основними фактами про англомовні країни та життям людей у Великобританії. Діти розвивали критичне мислення, малювали малюнки, розв‘язували загадки, працювали в групах та обмінювалися знанням в процесі роботи. Вчитель: Ласкорійчук І. В.
|
Міжнародний день рідної мови — день, який відзначають щороку 21 лютого, починаючи з 2000 року.
Мова - духовний скарб нації. Це не просто засіб людського спілкування, це те, що живе в наших серцях. Змалечку виховуючи в собі справжню людину, кожен із нас повинен в першу чергу створити в своїй душі світлицю, у якій зберігається найцінніший скарб - МОВА.
У 9-А класі було проведено інформаційний урок про історію Міжнародного дня рідної мови (вчитель - Денис Т. І.)
“Без мови рідної, юначе, й народу нашого нема” (В. Сосюра).
|
Учні 5-Б класу (класний керівник Денис Т. І.) долучилися до святкування Міжнародного дня рідної мови і взяли участь у квесті "У пошуках скарбів". Дві команди пройшли маршрут, який складався із шести станцій. За правильне виконання завдань діти отримували листочки зі словами, з яких складали прислів'я. Першими дійшли до фінішу дівчата.
|
21 лютого наша країна разом з усім світом відзначає День рідної мови. Це день повернення українців до їхньої історичної пам'яті. Одним із шляхів до такого повернення є оволодіння рідною мовою. Повертаючись до національного, повертаємось до себе. З допомогою рідної мови намагаймося розбудити заснулі серця наших співгромадян, допомагаймо усвідомити себе українцями.
Учні 9 - Б класу Васильчик Таміла, Гузовська Настя, Казнодій Максим, Савчук Роман, Суховій Андрій під керівництвом учителя української мови та літератури О. Т. Петринки провели радіопередачу "Передаймо нащадкам наш найбільший скарб - рідну мову". Учні розповіли про історію цього свята, про наполегливу й жорстоку тотальну війну проти української мови в
...
Читати далі »
|
|